BENVINGUTS AL BLOC DE CICLE MIG

WILKOMEN! WELCOME! BIENVENIDOS! BENVINGUTS! BENVENUTE! BINE ATI VENIT!BIENVENUE! TULOY KAYO! ONGI ETORRI GUZTIOI! BEM-VINDOS!

Us donem la benvinguda al Bloc de Cicle Mig. Esperem la vostra col·laboració per poder construir entre tots un espai on poder compartir les vivències escolars de tots els vostres nens i nenes!
Fins ben aviat,
L'equip de Cicle Mig

divendres, 21 de gener del 2011

MUSEU PICASSO

Aquest dimarts hem anat al museu Picasso.
A mi m'ha semblat molt interessant la sala de ciència i caritat, també m'ha agradat
molt el quadre sobre una pandereta i el de la seva mare quan tenia 15 anys.
M'ha agradat molt.
Victor Bosch 4t B

Aquest dimarts hem anat al museu Picasso.
M'ha semblat molt interessant perquè hem pogut veure moltes obres de les diferents èpoques cubisme,època rosa, blava... etc. També hem pogut veure algunes de les seves escultures.

M`ha agradat molt.
Maria Lobo 4t A

El dimarts 18 vam anar al museu Picasso.
Ha estat molt bé i interessant, sobretot quan vam entrar a una sala on hi havia un quadre anomenat "Margot" fet amb macrodivisionisme que em va agradar molt.
Aquesta visita ha estat molt bé.
Jan Oñate 4t A

El dimarts 18 de gener vam anar al museu Picasso.
Ham estat molt bé, divertit i interessant, sobretot quan vam veure la pila de quadres que havia fet, també vam veure que va fer cinquanta vegades, repliques seves d'un quadre que es diu "Las Meninas", un quadre de Velázquez, un pintor. Aquesta visita ha estat molt bé. Jo us la recomano.
David Olivar 4t A