BENVINGUTS AL BLOC DE CICLE MIG

WILKOMEN! WELCOME! BIENVENIDOS! BENVINGUTS! BENVENUTE! BINE ATI VENIT!BIENVENUE! TULOY KAYO! ONGI ETORRI GUZTIOI! BEM-VINDOS!

Us donem la benvinguda al Bloc de Cicle Mig. Esperem la vostra col·laboració per poder construir entre tots un espai on poder compartir les vivències escolars de tots els vostres nens i nenes!
Fins ben aviat,
L'equip de Cicle Mig

dimecres, 12 de novembre del 2008

VISITA AL MUSEU PICASSO

El dia 11 de novembre els nens i nenes de quart vam visitar el museu Picasso. Ens va visitar la infanta Margarita Maria que preucupada pel seu aspecte físic, ens va demanar que l'ajudessim a descobrir el misteri del seu aspecte.
Després d'una passejada vam arribar al museu per descobrir l'estil pictòric de l'artista i vam fer moltes activitats relacionades amb el que havíem après. Vam gaudir d'un dia Picassià.

3 comentaris:

CABECINHA ha dit...

Em va agradar molt el museu Picasso perquè no sabia com eren els seus quadres. M'ho vaig passar molt bé!!
Ignasi Cajal

Anònim ha dit...

A l'excursió del museu Picasso vaig apendre quines eren les tècniques de l'artista. Els quadres eren genials i amb molts colors. Fins i tot la infanta Margarita Maria ens va visitar. Era super guay!!!
Júlia Puiggené

CABECINHA ha dit...

HOLA A TOT L'EQUIP DEL PI D'EN XANDRI, SÓC LA MERCÈ, MARE DE LA GORETI DE 5È I DE L'IGNASI DE 4RT, ACABO DE VEURE EL DVD DE LES NOSTRES CULTURES I NOMÉS VOLDRIA FELICITAR-VOS A TOTS, PERQUÈ REALMENT L'HE TROBAT FANTÀSTIC, I NO ÉS PERQUÈ LA MEVA FILLA SIGUI UNA DE LES PRESENTADORES, QUE EVIDENTMENT M'AGRADA'T MOLT, PERÒ M'HA EMOCIONAT VEURE A TOTS ELS NENS D'ALTRES CULTURES I L'ESFORÇ QUE FAN/FEU, PER A LA SEVA INCLUSIÓ, NENS QUE NO HAN ESCOLLIT UN CANVI DE CULTURA, NI DE PAIS, I QUE LES CIRCUNSTÀNCIES DE LA VIDA ELS HA PORTAT A TOT AQUEST DALT A BAIX, ESPERO QUE AQUESTA SETMANA SERVEIXI PER AJUDAR-LOS A ELLS, I PERQUÈ TOTS ELS DEMES POGUEM ENTENDRE UNA MICA, QUE SIGNIFICA ESTAR LLUNY DELS TEUS, DEL TEU PAIS, DE LA TEVA LLENGUA, DE LES TEVES COSTUMS I DE TANTES ALTRES COSES. GRÀCIES A TOTS I FELICITATS!!!
MERCÈ PONS